Tel.: +36302700144 | Cím: 7624 Pécs, Alkotmány utca 8. (Kórház tér felett) |

Fogászati és szájsebészeti

kezelések

Igényes, elegáns környezetben várjuk kedves pácienseinket vadonatúj belvárosi rendelőnkben. Keressen minket bizalommal!

kezelések

Tekintse meg leggyakrabban végzett kezeléseinket és foglalja le időpontját, hogy mielőbb segítséget nyújthassunk!

Implantátum beültetés

Egy vagy néhány foghiány
esetén az implantátum nagyszerű megoldás arra, hogy híd készítéséhez a szomszédos
fogakat ne kelljen lecsiszolni. A beépült műgyökér segítségével mód nyílik a régi kivehető fogpótlások stabilizálására.

fogpótlások

Rendelőnkben a legmodernebb fémmentes prés- vagy cirkon koronákkal, kombinált kivehető protézisekkel varázsolunk szép mosolyt pácienseinknek.

panoráma röntgen helyben

Digitális panoráma röntgen és digitális intraoralis röntgen (“kis rtg”) felvételeket praxisunkban
helyben végezzük.

csontpótlás

Sokszor vékony, kevés
csont áll rendelkezésre az implantátum beültetéséhez, ilyenkor kerül sor csontpótló
használatára.

Bölcsességfog eltávolítás

Gyakran szükséges panaszos bölcsességfog fájdalommentes műtéti eltávolítása, amennyiben nem tud teljesen előtörni, pl. ferdén nekidől az előtte levő fognak.

gyerekfogászat

Várjuk legfiatalabb pácienseinket is. Játékosan,
és rossz emlék nélkül távozzanak tőlünk.

további kezelések

Letört fog, foggyökér eltávolítása

A mélyen letört fogak, foggyökerek gócként szerepelhetnek a szervezet számára. Mivel fogóval “kihúzni” nem lehet ezeket, speciális műszerrel kíméletesen távolítjuk el őket.

megnyílt arcüreg zárása

Amikor a felső hátsó fogak gyökere az arcüregbe ér, eltávolításuk során megnyílhat az arcüreg, melyet sebészileg zárunk.

Gyökércsúcs resectio

Panaszos gyökérkezelt fog megmentése érdekében gyökércsúcs resectiot alkalmazunk, hogy a fogat ne kelljen eltávolítani.

csontpótlás, arcüreg emelés

Sokszor vékony, kevés
használatára.

Ciszta eltávolítás

A fogból kiinduló ciszta egy góc, melynek
eltávolítása szükséges a gyulladás megszüntetése céljából.

Gyermekfogászat

Várjuk legfiatalabb kis pácienseinket is. Játékosan, fokozatosan ismertetjük meg a gyermekeket a fogászattal, hogy jó élménnyel, félelemérzet és rossz emlék nélkül távozzanak tőlünk.

fémkerámia és fémmentes cirkon/préskerámia koronák, hidak

Rendelőnkben a legmodernebb fémmentes prés- vagy cirkon koronákkal varázsolunk szép mosolyt pácienseinknek.

héjak, betétek (inlay), csapos fogművek

Héjat kis esztétikai (szín, forma) elégedetlenség miatt minimális fogszövet vesztéssel készítünk. Nagyfokú fogállomány vesztés esetén ajánlott üvegszálas csap megerősítés, betét készítés, mely átmenet a tömés és a korona között.

kombinált (“rejtett rögzítésű”) kivehető fogpótlások

A csúsztatós, teleszkópos elhorgonyzású kivehető fogpótlás sokkal stabilabb és esztétikusabb, mint a hagyományos fémkapcsos protézis.

fogkőeltávolítás ultrahangos vagy homokfúvós (air flow) készülékkel

Dohányzás, kávé, tea okozta elszíneződések, fogkő okozta ínyvérzés gyönyörűen megszüntethetők kezeléseinkkel.

gépi gyökérkezelés

Modern gépi gyökérkezeléssel elkerülhető a fogeltávolítás.

fogékszer

A fogékszer egyedi, csillogó mosolyt varázsol Önnek. Ragasztás során a fog egyáltalán nem sérül és nyom nélkül eltávolítható.

góckutatás

Rossz fog okozhat az egész szervezetre kiható gócbetegséget pl. izületek, agy, tüdő gyulladását, szívbetegséget, hajhullást. Rendelőnkben panoráma RTG vizsgálattal egybekötve végezzük a góctalanítást.

fognyaki érzékenység csökkentése

Sokszor a megkopott fognyak hidegre érzékeny lehet. Ilyenkor vékony védőréteget kenünk a területre. Az ellátás fúrást nem igényel.

harapásemelő sín

Fogcsikorgatás, erős rágás esetén a fogvédő sín védi a fogakat a további kopástól, és relaxált állapotban tartja a rágóizületet.